Annnisshhh Kızlar bebeğim 55 gnlük bugün üçüncü kez kaka yapıyor sabah yaptığı kaka normaldi ama az önce yeşil kaka yaptı doktora götrmelimiyim acil birşey olabilir mi
Umut1 Annnisshhh Benim oğlum 10 gündür yapmıyordu yaptığın da da yeşil yaptı dediğiniz gibi bugün doktora götürdük bende üşüttüğün için yeşil dedi kakadı için de fitil verdi 10 güne kadar yapmaması normalmiş zaten tek anne sütü alıyorsa
Bahartunali Annnisshhh senin yediklerin içtiklerinde takılıyor kakasını ama çok endişe edersen gidebilirsin tabi
Umut1 Annnisshhh Ama sizin ki yapıyormuş kakasını çok şükür dediğim gibi doktor yeşil kakadı için üşüttüğün için yeşil dedi ayaklarını sıcak tut dedi bana sizde öyle yapın eğer devam ederse götürün yada içiniz rahat edicekse götürün yine de