Kızlar bugün 1haftalik olduk.sezeryan doğum oldu.sutum ilk gelmedi sıkıntılar çektim ve sariligimiz var atlatmak için mama takviyesi yapmam lazım biberonla verdim sanırım beni reddedecek ne yapmam lazım kaşıkla yada siringayla mi denemeliyim birde memeyi biraz emiyor doymuyor mecbur mama veriyorum ne kadar süreyle kaç ml mama vermeliyim