Bende gribim Çarşamba’dan beri ve aklım cıkıyo korona mı diye eşime soruyom sende bişe var mı diye YOk diyo Ateş yok Boğaz agrısı yok öksürük bu sabah basladı oda Boğaz kaşınması olurda öksürük gelir ya arada öle 184 ü aradım bilgi aldım adam belirtin yoksa bişe yapamazlar dedi kendinizi kontrol edin farklı bir şikayet olursa arayın yada siz gidin dedi aile hekiminizi arayın dedi soguk algınlığı hakkında aradım telefonla doktor ilaç yazdı söledim böle böle diye eczaneden ilaçlarımı istedim evime ve ilk içişimde bile faydasını gördum burnum akmıyo artık ama fazlasıyla terletti beni ilaçlar ama çok korkuyorum ya hastaysam diye diye 2 gündür psikolojim mahvoldu birine geçerse falan diye sanki çok düzgün müş gibi zaten çöktük kaç aydır 🙄