1 aydır bızdede az da olsa pişik var mustela, sudokrem, arko yesıl tup, kantaron, zeytınyagı, kullandım doktora goturdum az ama desıtın kullan bakalım dedı 1haftadır onu kullanıyorum ama hala aynı. Sureklı havalandırıyorum bezımız prıma ıslak mendıl dısarıdaysak sleepydı sımdı mıgrosun mınıos (muhendısoglunda ıcerıgı temız yazdı dıye aldım) ama cogunlukla pamukla sılıyorum ama care bulamadım 😒3aylık kızım