iyi aksamlar sevgili anneler 3 ay oldu doğum yapalı sol göğsümün ucu parçalanmış afedersiniz içi gözüküyor kanıyor nasl diyim eti havaya kalkmış resmen içi gözüküyor emzirdigim zaman çok acı çekiyorum yüreğime vuruyor sızlıyor belime bıçak saplanıyor sanki lansinoh kullanıyorum 2. Tüp bitmek üzere fito diye bir kremde vermislerdi bi işe yaramadı 3. Bebegim bu digerlerinde başta sorun yaşadm geçti ama bunda 3 ay oldu daha gögsümün başı açılmş kapanmıyor istemeyerek o göğsümü veriyorum benim gbi olan varmı bi öneriniz napacam bilmiyorum hastaneye gitsem çok uzak bebek var birde virüsten dolayı gitmek istemiyorum şimdiden tesekkür ederim