Arkadaşlar 73 ile hamile kaldım 91 ile Doğuma girdim. Doğum yapalı 8 ay oldu, emziriyorum 77 kiloyum. O kadar çok yiyorum ki artık rahatsız olmaya başladım. Eşim de baya bi zayıf yanında baya kaba duruyorum üstelik boy 1.60. Yaşım 27. Rica etsem biraz motive eder misiniz. Sağlıksız hissediyorum cips, çekirdek, bisküvi tatlı ve maalesef meyve o kadar çok tüketiyorum ki artık durmam lazım. Bekarken 22 kilo vermiştim bir daha yapamıyorum.