Hanımlar bebeğim 36. haftada doğdu .Normal doğması gereken tarih 10 Ağustos bebeğim 17 temmuzda doğdu .Ay ay gelişimsel olayları normal doğacağı tarihe göre mi takip etmem lazım yoksa doğduğu tarihi mi baz almam lazım .Mesela anlamlı ses çıkarması agu vs,konuşunca gülümsemesi,bir cismi tutup oynaması .Atak haftaları gibi durumlar için hangi tarihi baz almam lazım.Bilgisi olan yardımcı olabilir mi 🙏Bebeğim 50 günlük