Hanımlar 4 aylık oğlusum 10 gündür falan dolu dolu bez almadım hiç. Emmesi gayet iyi kaka problemi de yok günde 2 defa falan yapıyor. En son cuma günü doktora gittik 24 saatte sadece 1 kere ve çok az çiş yapmıstı idrar tahlilinde anlamlı bişey çıkmadı şükür. Yaşadığımız yer çok sıcak 40 derece gibi doktor sıcaktan kaynaklı dedi ama içim rahat değil tatmin olmadım daha önce de sıcaktı ama gayet iyi idrar çıkışı vardı. Sizde durumlar nasıl aynı problem yaşayan başkaları da var mı