Emiyorsa eğer öerilmez doktorlar kesinlikle önermiyor. Bağırsaklarına ağır geliyor gez yapıyormuş. Sütünüzde yeterli su var ihtilacını karşılıyor. Bebeğim 7.5 aymık ğünde bi kere ya içiyor ya içmiyor emiyor yeterli geliyor süt ona sizde acele etmeyin yütfen doktorunuz ne derse ona göre gidin eski insanlar pekmez bal su şerbet verme meraklısı