Melekannesi01 Kızlar bebeğim bu aralar mama ile besleniyo sütüm yok denecek kadar az almıyo göğsümü ama emzirmeyi de çok istiyorum 1 ay emzirmeyip sonra tekrar emzirmeye başlayınca süt gelir mi? Bu durumu yaşayan var mı?
Sevgi1 Melekannesi01 bnm 1 ay oldu bayramda kestim gecen sıktım baktım hala var süt o yüzden gelir bence ya ne zaman gitcek bu süt ya
Azraeva Melekannesi01 bol bol sagmaya calisin. Meme uyarildikca sut uretir. Benim de cok azdi her buldugum firsatta sagim yaptim
Azraeva Melekannesi01 yani degisiyo inanin bi denge yok ama ilk zamanlara gore arttigini soylebilirim. Tahin helvasinin inanilmaz faydasini gordum ve rezene cayi 2-3 kupa iciyorum taneli alip demleyerek. En onemlisi su ve sagmak elbette ceviz de tuketin