Prenses12 Kızlar doğum yapalı 45 gğn oldu ama benim kanamam hala durmadı neden olabilir acaba başına gelen bilgisi olan var mı. Yarın doktora gidicem artık kimisi dursun diye hap verir bebek sütten kesilir gitme diyo kimisi git diyo korkuyorum artık🙁😣
Gzm44 Prenses12 benimde öyle oldu 3 aylık şuan bebeğim adette oldum ve çok düzensiz şuan ama herkes normal diyor
Gzde07 Prenses12 benim de 40ıma yakın aşırı kanamam olmuştu durması için bir sürü ilaç kullandım sütten de kesmedim iki gün içinde durdu zaten bence git
Cevriyenin_fikreti Prenses12 Belkide adet olmuşsundur bende 40 im cikinca hemen oldum emzirenler hemen olmaz diyorlardi bide
Prenses12 Cevriyenin_fikreti hemşireme sordum adet olabilirmiyim diye hayır hemen olmazsın öylr dedi 🤷♀️
eylulmin Prenses12 53 gün sürdü benim de. Kırkıncı gün kontrolümde sormuştum doktoruma. Normal demişti.
bsraaa19 Prenses12 kesinlikle doktora gitmelisin. Kötü etkilemek istemem seni ama sezeryanla doğum yaptım ben 54. Günümde gittim doktora meğer parça kalmış içerde onun icin kanamam devam ediyormuş. Doktora git için rahat etsin neden diye düşünme bence.
Aast Doktora gitmekte fayda var eğer 40 günlükken kontrole gitmediyseniz. Benim de 55 gün kadar sürmüştü. İlaç kullanmama rağmen devam etti sonra kendiliğinden kesildi.
Mavimsi45 Prenses12 benimde ayni oldu canim normal dogumda uzun suruyormus. Birkac gune biter benimde 47. Gun bitti sanirim 🤗
Birannebirfurki Prenses12 mutlaka doktora git hamileyken gebe eğitimi seminerine katılmıştım orda kanama olması gerekenden uzun sürüyosa içinde parça kalmış olabilir ve diğer hamileliğinde bebek ölümüne bile yol açabilir demişti