-civcivlerim- Pazartesi doğum yaptım bebeğim de az Bi sarılık vardı son 2 gündür uyanmıyor zorla uyandırıyorum 2 saatte bir beslemeye çalışıyorum ama ağzında tutuyor yemiyor yarın doktora götürücem başına gelen var mı napmam lazım çok üzülüyorum 😔😔
Meriwa -civcivlerim- ihmal etmeyin doktora götürün muhtemelen mama vericektir cok kilo kaybı ve sarılık yüksekse yatış verir canm
kramice -civcivlerim- mama takviyesi yap aç kalan bebek sarılık oluyo seninki uyanmıyosa sarılığı artmıştr canm