birkizceannesi Kizlar suanda iyiyim tat ve koku alabiliyorum kizimdan 6 gündür ayriyim. Ama anne diye agliyormus yanima alsam kizimi maskeyle baksam bulaşır mı siz nasıl yapiyorsunuz bebeginize bakarken bulastimi bi yardim edermisiniz🙏
Serife_ozen0 birkizceannesi maske ve eldiven kullanabilirsin canım eldiven kullanamıyorsan eğer bol bol sabunla yıkayıp dezenfekte et ellerini ben 5 aylık bebeğime öyle yaklaşıyorum
sukranaslier birkizceannesi merhaba çok geçmiş olsun bebeklere bulaşmıyormuş biz ayın 24 de bebeğimizi kontrole götürdük doktorumuz covitmiş meğer kızıma dokundu çok şükür bize ve bebeğimde bir şey olmadı herhangi bir belirti yok doktorumla görüştüm bebeklere geçmiyormuş isterseniz doktorunuzla görüşün bu hastalıkta moral çok önemli ben daha önce burda post okumuştum maskeli bir şekilde bebeğini emzirmiş ve bakmıştı
Sule_defne01 birkizceannesi çok geçmiş olsun bir tane anne yazmışti doktor öpmek istediğinde bacağından op çift maske ile yaklaş emzir dedi falan yazmıştı