Arkadaslar cok zor durumdayım artik ne yapacagimi bilmiorum 18 gun once normal doğum yaptım ama 4 defadır dikislerim patliyor ve yerimden bile kalkmiyorum uzanarak emziriyorum uzaniorum bebege annem bakior ama neden oyle oluyor anlamadim estetik dikis yapmayi dusunuyorum agrisi varmi nasil yapilir canlımi narkozlumu bilen varmı acana