Kızlar oğlum 28 aylık tuvalet eğitimine başlayalı 5 gün oluyo, çişini lazımlığa oturttuğum zaman yapıyo fakat kakasından korktu ve yapmak istemiyo ağlıyo tutuyo kendini. Normalde hergün kaka yapardı bezi çıkardığımdan beri 2 kere onda da ağlaya ağlaya yaptı. Ne yapmam lazım başına gelen var mı, çok üzülüyorum oğlumu böyle görünce 😪