Merhaba sevgili anneler
bebeğim 8.5 aylık üst dişlerinden birinin ucu çıktı diğer üst dişi ise bembeyaz görünüyor henüz patlamadı eti ama inanılmaz kulağını tutuyor ağlıyor aaa diye durup durup bağırıyor.Dr a götürdüm kulak kiri var dedi temizlik yapıyoruz damla ile ama iki gündür geçmedi diş ağrısı sizin Bebeklerde nasıl geçti böyle kaç gün sürer ne zaman rahata ereceğiz ben ve bebeğim