sutkokusu bu gece ve birkaç gece daha ağlayacaktır muhtemelen, annesini arayacaktır. Ben olsam balkona koymazdım yazık yanınızda dursun. Fakat yatağınıza almayın. Ben ilk gece kıyamadım ayak ucumuzda uyuttum. Hala yatağımızda yatıyor. Veterineeimiz yanlış yaptığımızı söyledi, yatağı sahiplenirmiş ki öyle de oldu.