Kızlar iyi akşamlar bugün eşimin test sonucu pozitif çıktı ben ondan önce belirti yaşayıp atlatmıştım test yaptırmadım şuanda da iyiym bir de 3 aylık bebeğim var eşimle odaları banyoları vs ayırdık bugün itibarı ile hem üzgünüm insan kötü hissediyo paylaşmak istedim hem de yaşayanlara sormak istediğim birsey var arayıp sağlık bk eve gelip tedavi yöntemini belirlicez dedi ama gelen olmadı bundan sonra nasıl bir yol izleniyor, ben ne yapmayalım, kac gün bu şekilde devam etmeliyiz? Simdiden tesekkür ederim❤️