idillinamom Aslannn Joie pack kabin tipi kullanıyorum. Çanta boyutuna geliyor. Omuz askısı da var. Katlayıp bebeğimi de kucaklayıp merdiveni falan kolayca inip cıkıyorum
Cemrenin_annesi20 Aslannn casual cadillac her modelini tek geçerim sürüş sertifikalı inanılmaz rahat bir araba
Tomi Aslannn greentom classic, greentom reversible tavsiye ederim. Çok hafif, sürüşü güzel ve şık araba.
Deletedmom99 Aslannn inglesina trilogy çok memnunum iyiki almışım diyorum tavsiye ederim herşeyiyle çok rahat