Deletedmom_69 #6571222 öncelikle gebeliğiniz hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
bebeğin gelişiminde, sizde veya emzirdiğiniz bebeğinizde bir sıkıntı olmadığı sürece emzirmeye devam edebilirsiniz.
Bu şekilde Doğuma kadar emziren ve Doğumdan sonra iki bebeği birlikte emziren çok kişi var, tandem emzirmeyi araştırmanızı öneririm.
Ben de 7 haftalık hamileyim, 16 aylık kızım var ve hala emziriyorum.