Dicleninannesi1 Hanımlar kızım 5 aylık 2 3 gündür aşırı derecede çok ağlıyor ne kendi uyuyuyo ne de bizi uyutuyo nedenini bilen var mı yardım edin lütfen 😔
gozdeninbulutu Dicleninannesi1 dış ola bilir yerleşiyordur bir kaç aya patlar zaten zamanla alışır ağrısına havuç ver eline birde pırasa ver canım en azından rahatlar biraz
Dicleninannesi1 Retina baktım da şişlik var sadece benimde ilk çocuğum olduğu için anlayamadım bir türlü
Retina Dicleninannesi1 yüksek ihtimalle diştir üstlere de bak ben alttan beklerken üstten iki diş birden geldi
Derinsum Dicleninannesi1 benim kızım hasta değil canım ama seninkini bilmiyorum bence atak haftasında olabirler
Dicleninannesi1 gozdeninbulutu eli zaten boş kalmıyo canım bazen parmağımı ağzına götürüyo ısırıyor böyle peki bu ağlamsı aylarca devam mı edicek
Dicleninannesi1 [bilinmeyen] kulağını çok kasıyo beyazlıkta var inşallah diştir ya hasta olmasınlarda 😒
gozdeninbulutu Dicleninannesi1 yok dış yerleştiği için ağlıyor havuç pırasa biraz iyi geliyor birde soğan rendele suyunu az buzdolabında beklet damaklarina sür canım
gozdeninbulutu Dicleninannesi1 her dış çıkartırken de huysuz olacak canım bizim ki öyle birde her bebek bir olmuyor
Derinsum Dicleninannesi1 aynı benim kızda öyle mizmizlanma var durduk yere 4 ayda bukadar değildi gece sürekli uyanıyor