Askgebesiii Arkadaşlar komik ama kafamız karıştı. Benim bebeğim 16 ağustosta doğdu. 40′ını nasıl hesaplıycam? Doğduğu günden itibaren 1 diye sayacak mıyım yoksa ayın 17si 1. gün diye mi sayacağım? Bebeğimin 40′ı ne zaman çıkıyor? 😅😅
Goktug1651 Askgebesiii ertesi günden itibaren 1 diye sayacakmışız.bende 13 agustosta dogum yaptım bende
Askgebesiii Tuba Ayın 16sı doğum yaptım ama ayın 17si 1 diye sayınca 25 eylül 40ıncı gün oluyor. Siz nasıl 26sı çıkardınız ay kafam karıştı 😅
Senemgnccc Askgebesiii aynı şeyi dün ben yaşadım herkes bir şey söyleyince doğduğu günü 1 olarak saydım sabah doğmuştu çünkü. Bu arada bende 16 ağustos doğumluyum 😍
Askgebesiii Senemgnccc ay ne güzel 40larımız birbirine karışacak 😇 O zaman sizinde 25 eylül 40ınız çıkıyor
ballitursu Askgebesiii Ertesi günden itibaren 1 günlük ,Çünkü doğduğu gün 24 saat içerisinde hangi saatte doğdu sabah /akşam tam 24 saati tamamlamadığından ertesi günden sayılr anlatabildim umarım😂