Merhaba 🌸 Benim de 3 buçuk aylık bebeğim var. 1 buçuk aylık kadarken doktora gittiğimde “Kilosu beklediğim kadar artmamış, mama takviyesi yapalım” demişti. Ben 3,4 hafta kadar meme+mama şeklinde devam ettim. Üzüldüm ama sütümün artması için de biraz çabaladım. Rezene, promalt içecekler falan. Onlarla arttı mi bilmiyorum ama sütüm geliyorken neden mama veriyorum ki ya dedim. Mamayı kestim. Geçen ay sağlık ocağına gittiğimde tartıldı, alması gerekenden 300 gram bile fazla almış çok sevinmiştim. Sütün az da olsa geliyorsa kendi sütünü ver bebeğine. Emdikçe artıcak emin ol 😊