TalentedMom Deletedmom_26 mama kötülemek çok yanlış çok doğru ama sanırım marka kötülendi faydasını görmemiş olabilir arkadaş ona şaşırdım acaba kabız falan mi yaptı benim bebeğim de mamayı çok severek içmiyor artık önceden içiyordu
Kiraz Deletedmom382 ben bebelac gold kullanıyordum çok doyurucu bir mama kusmada olmadı kilo alımı da normaldi ama bebeğim hep ishaldi o mamayı içerken