Kızım 12 ay 10günlük oldu.. Yaşına bir hafta kala gece beslenmesini bıraktı. Ondan önce 10.ayda denemiştim ama bırakamamıştık meğer kendi isteyince bırakacakmış hanım 🙂 ve sabaha kadar deliksiz uyuyo ben şoklardayım🙊 uykusuzluğa alışan ben, bu seferde kendim uyuyamıyorum. 6 dişimiz var. Yeme içme 11.aya kadar çok iyiydi her şeyi yerdi. 1ay iştahsızlık oldu şuan yeni yeni düzeldi. Kendisi 34 haftalık doğdu o yüzden kaba motor gelişimleri hep geriden geldi daha yeni kucağımda otururken koltuğun başına doğru kalkıp durmaya başladı daha sıralamıyo. Yavaş yavaş hiç acelesi yok anası gibi😅 dil gelişimi daha iyi, baba, mama, başbaş, bitti, kedim cheddarın ismi (deder), alkış, aferin dediğimde kendini alkışlıyo,tos yapıyo, çirkin ol dediğimde aklı sıra çirkin oluyo 😁Genel olarak sürünmece tüm gün ordan oraya sat komandom😊 sıraladığı yürüdüğü günleri de görürüm inşallah. Doğduğundan beri anne sütü aldı biberon emzik vs hiç kullanmadık. Gece beslenmesini kesince gündüz emmeside zorlaştı. Çok şaşırdım sadece meme bilen bebek hemen nasılda bıraktı diye🙄 tek üzüldüğüm nokta bu oldu. Zorla emziriyorum sütüm çok azaldı artık gittiği yere kadar napalım.. Sağlıkla büyüsün yeter ki.. O kadar çabuk geçti ki zaman şuan ayağımda sallıyorum şöyle bir geçmişi düşünüp yazmak istedim. Yeni doğum yapmış güzel kadınlar her şey göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor inanın. Memeden ayrılmaz tuvalete gidemez yemek yiyemez durumlardan bugünlere geldim Allah a şükür. Şimdi her gün özlemle büyütüyorum kızımı💕 onu kucağıma verdikleri ilk an ki görüntü aklıma mıh gibi çakılı. İlk süt indiğindeki acı, gülümseme, küvöz yolları, bekleyişler hep geride kaldı. Canım benim iyi ki doğdun sen 🙏💛 var mı içini dökmek isteyen anneler?