Yigitoglum_2 doktorunuza danışın mutlaka. Yüksek ateşten olabilir, 6.hastalık dedikleri başka bir hastalık olabilir ya da düşündüğünüz gibi kullandığı ilaçlardan birine alerji geliştirmiş olabilir.
bir tane antibiyotiği kullandıktan sonra benim kızımın vücudunda kırmızı lekeler çıkmıştı doktor alerji şurubu verdi, onu kullandıktan sonra geçmişti.