Prenses-annesi1 Benim bebeğimde 3 aylık Ben uyku eğitimi veriyorum bir haftadır ve çok memnunum internetten uyku tablosu indirdim mantığı şöyle uyandıktan 2 saat sonra yatacak eğer o 2 saati atlarsa her şey başa dönüyor o 2 saat içinde de verimli geçirmeye çalışıyorum sürekli bir şeyler gösteriyorum meyve sebze koklatıyorum vs . Önceden haldır haldır ayağımda kucağımda sallıyordum ilk üç gün zor oldu ama o 2 saat dolduğunda yatağına götürüyorum ve yatırıyorum saçını yüzünü seviyorum ellerini seviyorum sabırlı olmanız lazım bir süre sonra ağlama aralığı 20 dk dan 15 dk ya düşüyor 15 dkdan 10 derken şu an koyduğum gibi yatıyor maşallah 🧿 birde lavanta yağı bir mucize yatğının kenarına bir damla damlatın sakinleşiyorlar