Kac gundur takıp edıyorum ben suphelenıyordum artık bezini dolmuyordu. Ama eşin sürekli ter yoluyla attıgını soyluyordu. Bugun hastaneye gittik acile tahlıl yaptık doktor taş düşürmesi veya kum dökmesi olabileceğini söyledi tam emin degıldı ama. Yarın poliklinige gelmemizi soyledı. Yarın gıdecem ama aranızda boyle olan var mı nasıl tedavi süreci uygulandı. Bı de belirtileri nelerdi?