Gunes55 Mamasita ben ogluma aldim tutumlu anneden. Fisherprice. 3 aylik baya oyalior onu. Tutumlu anneye bakinbi suru farkli model var
Sevgilimmm Mamasita 80 TL ye satarım diye dusundum. Ama sizin yer uzak. Resmini ekledim. Bebeğim uyuduğu için şu an çekemedim https://hizliresim.com/l8QUdf
Miine Sevgilimmm merhaba 🥰 ürünün sizde ki resmini atabilir misiniz yarin , nerede oturuyorsunuz , bide markası nedir 💕 cok soru sordum ama
Sevgilimmm Miine merhaba, kusura bakmayın geç cevap verdim. İstanbul Eyüp de oturuyorum 🥰 fotoğrafları ekledim https://hizliresim.com/qtnp2w https://hizliresim.com/8UGt1U https://hizliresim.com/E9gWGY https://hizliresim.com/DKPsTW
Sevgilimmm Miine n11 den satın almıştım..şimdi baktım ama marka yazmıyor. Piyanosu çıkarıp takılabiliyor
Miine Sevgilimmm Canım bnde ist oturuyorum ama şuan trabzondayim yol sıkıntı olur gelmesi 🤗 buralardan bakicam bn nasipse başkasi şansını denesin 🥰