AyseTugba22 Merhaba güzel anneler oğlum şu an grip burun tıkanıklığı yaşıyoruz 1 2 saat buhar makinesini çalıştırnayı düşünüyorum şu an yaz ayı olduğu için buhar makinesi kullanan varmı
Mom0870 AyseTugba22 Klima çalıştığı için hava kuruyor diye kullanıyorum havayı ısıtmıyor soğuk buhar makinası 🌺
Flamingom AyseTugba22 bence odanın nemini sıcaklığını ölçen bir aletle nem durumuna bakın derim. %40 nem ideal. Ben kıştan beri ankarada kullanmıyum buhar aletini. Ama kullandıgımda bakıyorum nem cok fazla kapatıyorum camı acıp havalandırıyorum. Yani odadaki nemi ölçmek önemli bence
AyseTugba22 Mom0870 doğru söylüyorsunuz çok tıkalı çünkü burnumuz benimde öyle yorumunuz için teşekkür ederim kullancam🥰
Mom0870 AyseTugba22 Rica ederim beni bile rahatsız ediyor havadaki kuruluk 🥰 kullandığımızdan beri iyiyim.
AyseTugba22 Mom0870 evet bende burnumdan ameliyat oldum burun tıkanıklığından sıcak olunca kuruyor burnum çok iyi bişey iyi akşamlar 🥰 sağolun
AyseTugba22 Flamingom var canım derece onu ölçüyorum nem düşükte malum hastayız bide girip oldu burun tıkalı 1 saat falan çalıştıryım çok faydası oluyor