biryavuzkusu Kızlar ikeanın bu serisini çok beğeniyorum. Yanda bol çekmeceli olan gardrop modelini kullanan var mı? Kullanışlı mıdır acaba?
Mom091 biryavuzkusu bunu kullanmadım ama çalışma masam ikeadan. Bin pişman oldum aldığıma. Aldıktan 2 gün sonra üzerine bant yapışmış onu çıkarırken boyası çıktı elime geldi
biryavuzkusu Mom091 ben oğlumun beşiğini almıştım ikeadan 2 yıl olacak sağlam hala başka hiç bir ürünü yok ama elimde 🤷🏻♀️Bazıları çok memnun bazıları hiç değil tereddüt ediyorum bende o yüzden