Merhaba güzel anneler; kızım dört aylık oldu.
Henüz daha tam dönemiyor ama yattığı yerden sürekli doğrulmaya çalışıyor. Yana değil öne doğru dikilme çabası içinde😂 Elleri sürekli ağzında, yeryüzünü salya yaptık diyebiliriz 🤷♀️
Bide atak haftalarına girmiş buluyoruz ki evlere şenlik. Kaynanam bizdeydi bu zamana kadar çok rahattım sen dinlen kızım diye ev işi bile yaptırmazdı, kızıma bakardı. Ama şimdi işe başladım; annem geliyor gündüzleri. Anneme de laf edemem ama kaynanamın yeri başka. Neyse kadıncağız tam gitti bizim kıza her gün yeni bir güncelleme geliyor.
Neyse çok uzattım sizlerde durum nedir güzel anneler? Bu atak haftalarında tertemiz delirir miyiz sizce ?