Iyi aksamlar kizlar. 2 bucuk aylik bebegim var. Bilenler yazabilirse cok sevinirim.
Yaklasik 1 haftadir tuvalete ciktigimda siddetli karin agrim oluyo. Ilk uc gun ishaldim, esim de ayni sekilde bir haftadir ishal. Benim bugun ishalim yok ama tuvalete ciktigimda bayilacak gibi oluyorum agridan. Resmen kanim cekiliyo. Pcolular bilir siddetli adet sancisini, onun uc kati bi agri. Tutunacak biseyler ariyorum o an kova sepet ne varsa onu tutusturuyo esim. Bide cok afedersiniz normal bi koku degil, iltihap gibi koku oluyo. Bununla birlikte bi haftadir midem de bulaniyo. Bizle birlikte kizimiz da 3 gun ishaldi. Bugun gecmis onunki cok sukur. Anne sutu de aliyo mama da. Bisey dokundu ondan oldu diye dusunduk ama bu kadar uzun suren ve bu kadar agrili bi bosaltim rahatsizligi hic yasamamistim. Doktora gitsek mi gitmesek mi bilmiyoruz, muhtemelen bu belirtilere test yapilmaz. Sadece ishalimin 3.gunu sabaha dogru agriyla uyandim tuvalette actim gozumu. Sonrasinda o agriyla yattim sitma geldi, usume titreme soguk terleme ve sanirim biraz da atesim cikti. Oyle uyuyakalmisim. Ama su an ates, oksuruk hicbi sey yok. Nedir ne degildir bilen var midir? Covid atlatanlar ya da olanlar bilir mi? 😔