Oğlum 15 aylık gel gel, alkış, bay bay olsun anne cici desem yüzümü sever bir bir desem parmağını avucunun içinde bir bir yapar ama gel gelelim ahmet diye seslendiğim vakit bakmıyor aslanım dersem bakıyor ama her zaman değil çok canımı sıkıyor bu durum😔 Niye ismine tepki vermez bilgisi olan var mı?