SinyorinA Buglemcim20 ben hamileyken almıştım bebegim 3aylik olana kadar kullandim benim icin kurtarıcı oldu diyebilirim
Annekuzusuuu tuubakly gögsünüz büyük ihtimalle terbiye oldu bu nedenle akmaz hem her annenin gögsünden süt akmazmğş bu bütanaz yok anlamına gelmez benimdi 4 aydır gögsümden akmıyor ama süt var sağdıgım zaman görüyorum bunu emince bebeğimde doyuyor böyle düşünün
tuubakly Annekuzusuuu aynı zamanda mama takviyesi ile gidiyoruz ondan yetmediğini biliyorum ama bunu duymak iyi geldi. Bazı öğünler sadece emerek doyuyor bazen doymuyor. O vakitler sütüm oluyor demekki söylediğiniz gibi terbiye olmuş akmıyor olabilir.. mochi denemek mantıklı geldi şimdi.
Buglemcim20 Annekuzusuuu geldi geldi ama henüz kullanmadım malum kargolat balkonda bekliyor bugün suda kaynatıp denicem yazarım buradan
Buglemcim20 Annekuzusuuu az önce kullandım sol göğüsümü emzirirken sağdan 10 ml geldi. Zamanla artar mı acaba