Drkgrss Kızlar 1 aylık bebeğim var sütüm yeterli olmadığı için mama vereceğim ama geceleri nasıl sıcaklığını ayarlıyosunuz , bebeğim ağlayarak uyanıyo ve susmuyor sıcak suyu ayarlayana kadar nasıl yapıcam bilmiyorum😢 ayrıca 1,5 saatte bir acıkıp uyanıyor
Papatyaa_ Drkgrss benim de 9 günlük bebeğim var sütüm az geldiği için mama takviyesi yapıyorum. Akşam saat 10 gibi suyu kaynatıp termusa koyuyorum sabaha kadar yetiyor o su. Çok sıcak gelirse çeşme altında çok kısa tutuyorum.🙋🏻♀️
littleheaven Drkgrss yatmadan kettleda suyu en az 10 dk kaynatmış oluyorum. Gece kalktığımda 10 saniye tekrar altını çalıştırdığımda yaklaşık 40 dereceye gelmiş oluyor daha önce kaynamış soğumuş olan suyun ısısı, hemen kapatıyorum. İlk aylar çok zorlanmıştık biz de, zamanla içgüdüsel ayarı tutturmaya başlıyorsunuz:)
Drkgrss DenizDamla Ayzmm Papatyaa_ peki mama sıcaklığında su mu koyuyosunuz kaynar suyu koyup soğuk suyla mı karıştırıyorsunuz?
Papatyaa_ Drkgrss alıştırma cam biberonu aldım wee babynin çok küçük bi biberon içerisinde 30ml su koyuyorum ölçüsü var biberonun, suyu serçe parmağım ile sıcaklığını kontrol ediyorum, çok sıcaksa eğer biberonu çeşme altında tutup öyle soğuruyorum. İçerisine ekstradan soğuk su atmıyorum.
Ayzmm Drkgrss ben emziriyorum gece mama vermiyorum ama verirsem termosa kaynamis su koyarim bi siseylede soguk su alirim yanima hemen yapar veririm emzirmeye bile eriniyorum hic kalkip mutfaga gidemem😂Disariya ciktigimda oyle yapiyorum termosla sicak su siseyle soguk su kavanoza mama koyuyorum hemen hazirliyorum 👌
Meva_ Drkgrss canm mama ısıtıcısı var bende onunla çok rahat ettim gerçekten. Suyu koyup ısıyı aylarliyrm. Vereceğim zaman sadece mamayı koy karıştır. Ama öncesinde hazr kaynatılmış suyum kenarda oluyordu. Kucuk cezvede ılıyıp veriyrdum