Sezeryan olalı 1 ay oldu sarı akıntı geliyor iltihap mı acaba yaşayan var mı
Betuloz kesi yerinden mi canım?
Betuloz enfeksiyon kapmışsın
Deletedmom16 evet
TwinsmomDA nasıl tedavi oluyor bilginiz var mı geri mi açıyorlar yarayı
Betuloz antibiyotik aldım açma felan olmadı kuruyor zaten bi hafta içinde