Kızlar oğlum 2.5 yaşında küçükken de oluyordu doktor alerji dedi ama. Şimdi yine çıktı vücudunda ortası beyaz etrafı kırmızı halka şeklinde gibi lekeler. Alerji şurubu falan da verdim sönüyor tekrar oluyor. Doktora gideceğim ama size de bir sormak istedim bu ne sizce 🙁 fotoğraf ekleyemedim
nasil ekleyebilirim