Zehra-Burak-Emirasaf 1 ekimde doğum yaptım 40 ımdan 10 gün sonra adet oldum. Temizlendim 12 gün sonra az bişey oldum 😣 ondan sonra daha olmadım😑korkuyorum hamile değilimdir inşallhhh 🤲 böyle bi durum yaşayan varmı kızlar 😑
Pinkmoms Zehra-Burak-Emirasaf bende çok az leke gibi olup daha olmadım ama hamilelik gibi şüphem Yok 😀 normalde 6 ay yada1sene regl olmayanlar bile varmış 🙂
Sedakanikyiss Zehra-Burak-Emirasaf Kırkından sonrakiler adet değildir kırk başı derler. Benim 63 gün sürdü kanamam ufak ufak doğumdan sonra. Temmuzun 1inde doğum yaptım hala adet olmadım emziriyorsan çok normal olmaman.
Melikeyigitemre Zehra-Burak-Emirasaf ben 40 imdan hemen sonra duzenli olarak adet oldum sütum de kesildi tabi 😨😑