Ravzam30 Kızlar kızım 3 ay 7 günlük kabız duphalac şurubu kullanıyoruz sabah sarı renkti kakamız simdi yeşile döndü normalmidir bu
Synmannesi Ravzam30 ilaç dan sonra benim de böyleydi ben antibiyotik vermişti öyle olmustu doktor normal dedi güzel anne üzülme 6 7 kere kaka yaparsa getirin demişti 24 saat içinde
Meva_ Ravzam30 uzun birsüre kızımın da koyu yesildi ama bağırsakta çok kalırsa olur diye biliyrm. 2 günde bir yapıyordu. Hergun yaparsa sarı oluyr