Kızlar Doğum yapalı 43 gün oldu 41. Gün kanamam başladı normalde 17. Gün kesilmişti ama afedersiniz günde dolu dolu 6-7 pet değiştiriyorum taşıyor bazen . 40 sonu kanama diye birşey varmış böyle mi oluyor 😓az olması lazım değil mi çok ağrım oluyor 3 gündür