melodi25 kızma ona annesi sinirlenme sakin kalmaya çalış seni anlıyorum çok iyi benim bebeğim de 5 aylık hepimiz atlattık sabırla ısrarla bebişlerimize gülerek , onların hiç bir Suçu yok dünyaya gelmelerini biz istiyoruz 🙏🏼Sabır biraz sabır lütfen🙏🏼Kendi sitresin de yansıyor bebeğe biraz sakin kalmaya çalış