Kızlar bebeğim 3 aylık artık uykuları düzene girdi geceleri uyuyor ama ben sürekli uyumak istiyorum. Hep bi yorgunum. Gündüz oğlumdan fırsat bulup uyumaya çalışıyorum. Hep kafam yerde anlayacağınız. Neden bu kadar yorgunum ya. Bazen kollarımı bile kaldıramıyorum