Meraba 🖐🏻 18 günlük olduk bugün burun tıkanıklığımız var yenidoğanız serum fizyolojik aldik eczaneden iki gündür kullanıyorum işe yaramıyo gbi nefes alırken zorlaniyo hırıltısı da var korkuyorum çok grip falan olmuş olabilir mı doktora da yeni gittik bu arada doktor grip vs bişey olsa söylerdi değilmi 😓 içim rahat etmiyo