Gzdekeklk canım ben altın ayı bitirdim bende bile ara ara oluyor. Dikiş yerleri toparlanıyor o yüzden, doktoruma sormuştum olur o bir seneye kadar dedi. Zaten sezeryan olan bir kadının vücudu iki yıldan önce tam toparlanmıyor derler. Rabb’im sağlık sıhhat versin hepimize inşallah, doğumun her hali zor ama sezeryan daha bir zor 😊