Ben bütün yolları denedm ve asla yemıyor asla . 9 ay 17 günlük tam 6 aydan sonra başladık ek gıdya ılk yoğurt vermıstım sevmıstı oysa ılerleyen zamanlarda asla almadı ne yaparsan yap meyvelı pekmezlı yemeklerde falan hiç ymedi direkt tükürüp atıyor ve bılerek atıyor kasıtlı tukuruyor yanı ıstemıyor 🤦♀️