Merhabalar…Bebeğim 2 gün sonra 3 aylık olacak. Evde klima yok. Oda sıcaklığını ayarlayamıyoruz. Şu Yaz aylarında özellikle geceleri burnu çok tıkanıyor. Her gün serum fizyolojik ile açmak durumunda kalıyorum. Doğduğundan beri hapşırma dahil hiç sümüğünü kendisi çıkaramıyor. Günlük olarak ,Otri bebe burun aspiratörü ile çekiyorum.
Aspire etmeden önce günlük kullanım için sterimar ın hangi ürünü bize uygun acaba ?
Sterimar hijyenik sarı balık resmi olan 0-3 yaş bebeklerde günlük kullanım yazıyor.
Sterimar pembe balık resmi olan 3ay-3yaş bebeklerde yazıyor.
Bebeğim 3 aylık ve günlük kullanacağız. Hangisi bize uygun olur? Kullananlar cevaplarsa çok sevinirim. 🙏🏻