Ebrarinannesi02 göbek fıtığı benim kızımda da çıktı 40 günlüktü doktor 2-3 aya kendi kendine geçer bir şey sarmanıza gerek yok yarardan çok zararı var dedi. 2 gün önce giydirirken bir baktım ki inivermiş 3 aylık oldu bugün ☺️ Hiç merak etmeyin geçer. Ataklara gelince, maalesef tam gününde biz de atakları yaşıyoruz durmadan ağlamalar, uyumamalar, hep memede kalmak istemeler..