6714431 Bebegim 6 aylık oldu .Aşı olacak hemsire arayıp bebeğime 3 gün yumurtanın sarısı ve beyazı vermemi söyledi alerjisi varmı yokmu diye .ama beyazının 1 yaş altında verilmemesi gerektiğini okumuştum napcam .versemmi bilemedim
iremceren 6714431 6. Ay aşısı için mi dedi bunu? Bilgim yok 6. Ay aşısını 1 hafta önce olduk ama böyle bi uyarı kmse demedi
Ikrazumra19 6714431 ne alaka 2 cpcugum var hic beyazinin verildigini duymadim 6 ay asisinda 1 yas asisi icin denenir o
Buglemcim20 6714431 evet canım benim Bi yakınımın başına geldi karaciğer enzimlerini yükseltiyor ikisi bir arada Allah korusun karaciğer yetmezliğine girebilir. Sen verme sarısını hatta mümkünse daha erken kes
zuzula 6714431 9.ay aşısında yumurta proteini var ama 6.ay aşısı icin bunu demesi sacma olmuş bence vermeyin ki beyazı zaten 1 yaş öncesi yasak.