Bebeğinize ne kadar mama vereceğinizi nasıl anlıyorsunuz kutusunda yazan tabloya göre mi veriyorsunuz? Yoksa doyunca içmiyor mu?
Ben ne verirsem Bebeğim içiyor ama çok verip midesini genişletmek istemiyorum ne kadarla doyacak nasıl anlayacağım? Bazı doktorlar istediği kadar ver diyor diyelim ki 90 cc yaptınız ağlarsa bi 30 60 daha mı yapıp veriyorsunuz ? Bebeğim 2 ay 20 günlük bu arada